poniedziałek, września 10, 2012

W sobotę był koncert Ant1nett? O_o

Super, wczoraj na acepie wyczytałem, że
 W imieniu grupy Roaring In 'The Dark chciałbym zaprosić was na koncert niszowego zespołu visual-kei z Japonii o wdzięcznej nazwie Ant1nett. (...) Koncert odbędzie się 08 września 2012 w poznańskim "Klubie u Bazyla"
Popatrzyłem na datę publikacji newsa – 4 września. Zabawne, że organizator szerzej informuje o imprezie cztery dni przed? LOL.
Fot. copyright Ant1nett

Bawią mnie tacy domorośli promotorzy (?!), którym wydaje się, że po organizacji tego typu wydarzenia należy przed nimi pochylić głowę. Nie ma to jak skromność zawarta we wpisie na facebooku
Duży ukłon idzie również w stronę (...) na równi z prezenterką łódzkiego radia studenckiego za przeprowadzone wywiady z nami (...)  Był to nasz pierwszy poważny event i mamy nadzieję,
iż odebraliście go pozytywnie.
Czy ktoś z redakcji był?


W międzyczasie nakreśliliśmy zakres współpracy (...) Wystąpią oni jeszcze w tym roku. W sieci pojawią się nagrania oraz zdjęcia z wydarzenia. Spodziewajcie się nas w grudniu kiedy to wystartujemy z bardziej znanym zespołem lub też dwoma.
Ambitny plan (O.o)

3 komentarze:

Jun pisze...

to team ktory organizowal/organiuje imprezy w poznaniu. cos mi mignelo o tym koncertcie gdzie na fb. ale ze ostatnio mam duzo zajec to wylecialo mi z glowy. promocji nie bylo zadnej, tak jak przy poprzednim wystepie tej grupy bo grali jakos pod koniec zeszlego roku o ile mnie pamiec nie myli.

spoko ze cos robia, poznan jest dobrym miejscem na koncerty, takze jestem ciekaw kogo beda sprowadzac jeszcze no i moze sie uda z nimi skontaktowac wczesniej

Martin pisze...

Nazwa gdzieś mi się obiła o oczy, bo uszy to już na pewno nie. O samym koncercie bladego pojęcia nie miałem a szkoda, bo gdybym wiedział wcześniej, to bym się wybrał. Ot choćby z sentymentu do VK. Promotor, który nie chce większej ilości ludzi na koncercie, brawa za podejście.
Jaram się za to koncertem Mono, który już od dawna jest zapowiedziany.

harlock pisze...

No ale chłopaki do dupy z taką organizacją :/
Mogliby jakiegoś maila napisać.