piątek, października 19, 2012

LUNA SEA - The End of the Dream / Rouge, nowy singiel w grudniu

W niusie o nowym albumie formacji LUNA SEA wspomniałem o wcześniejszej premierze singla promującego to wydawnictwo. Wiemy już, że będzie o materiał, na który złożą się dwa nowe numery: The End of the Dream i Rouge. Poniżej prezentujemy okładkę.
Fot. copyright LUNA SEA Inc.
Premiera została ustalona na 12 grudnia, a wydawnictwo trafi do sprzedaży w tylu kombinacjach, że aż żal pisać. Zainteresowanych odsyłam do źródła.

źródło: LUNA SEA

3 komentarze:

Martin pisze...

Zamówić pewnie nie zamówię, poczekam na album.
Nie mniej jaram się ogromnie, w końcu jedna z moich ulubionych kapel.
Fajnie, że okładka nawiązuje stylistyką do dawnych wydawnictw Luna Sea.

harlock pisze...

ja mam podobnie i też się napalam. jako ciekawostkę mogę dodać, że dla japończyków "the one" było... za długie. lol.

Jun pisze...

the one mi sie podobalo bardzo, i jakos nie odczulem tej dlugosci bo brakuje tam nudnych powtarzajacych sie fragmentow, kawalek przez 20 minut prze do przodu i nie zatrzymuje sie na chwile. ciekawi mnie czy i kiedy ukaza sie pozostale nowe kawalki grywane juz przez LS na koncertach. czekam z niecierpliwoscia. a no i bedzie pierwszy PV od Breath (ktore powstalo dlugo po rozopadzie..jakos kolo 2006). Luna Sea pokazuje jak sie robi reunion i paru ich kolegow moze sie od nich uczyc ;]