czwartek, lipca 04, 2013

Gdzie jesteśmy jak nas nie ma?

Zawsze gdzieś w pobliżu. No wypadła nam ładna przerwa. Czym była spowodowana? Brakiem czasu - może. Brakiem chęci - o tak. Dwa miesiące zleciały, ha! Napisałem trochę do Magazynu ARIGATO i olałem wszystko. Wiem, że Kyo z Dega miał znowu problemy ze zdrowiem, Gackta oskarżono o gwałt a Yamę-B gdzieś wcięło. Także Kiwamu wiszę niusa od kilku tygodni. Próbowałem na nowo rozkręcić forum, bo nasza jmuzyczna społeczność całkiem się rozsypała. Miałem kilka pomysłów na odświeżenie wizerunku zina. Technologia bloggera coraz mniej mi odpowiada, bo nie odpowiadają mi usługi oferowane przez google.

Jak zawsze, jestem gdzieś niedaleko. Jak mi się będzie chciało to coś napiszę. Zaglądajcie na Abstrakta, walcie na maila i pukajcie na komunikator. Szukam motywacji, na serio.

Brak komentarzy: