wtorek, września 06, 2011

Cross Cradle porzucają profil na MySpace na rzecz Google+ i Facebooka

Porzucanie MySpace przez muzyków w ostatnim czasie to prawdziwa plaga. Do tej pory artyści z KKW migrowali tylko i wyłącznie na fejsa, dlatego z przyjemnością mogę napisać, że kierunek migracji zaczyna powoli się zmieniać. Od lat stawiająca na promocję poza Japonią formacja Cross Cradle poinformowała na swoim profilu, że zaprzestaje promocji za pomocą MS a swoje działania skupi teraz na FB i... uwaga!... na Google+. Zatem dodajmy muzyków do swoich kręgów!
Fot. copyright Cross Cradle

Od czasu zamknięcia serwisu również i my staramy działać właśnie na Google+. Gorąco zachęcam do subskrybowania profilu Abstrakta, czy też Frukta. Z uwagi na wkurzające działania Google ja nieco odpuściłem i w ostatnim czasie polecam alternatywę jaką jest Diaspora* :P

źródło: Cross Cradle

2 komentarze:

Jun pisze...

Nie dziwi mnie porzucanie MS, który przemienil sie teraz w wia do konca wiadomo co i ani to fajne ani przydatne do czegos. Cieszy mnie zainteresowanie przechodzeniem na FB, na G+ mniej bo jak dla mnie to robienie czegos na sile z dosc miernym skutkiem

harlock pisze...

Widzę, że profil Cross Cradle na google+ gdzieś zniknął (O.o)