czwartek, września 15, 2011

DIR EN GREY odgrzeje UROBOROS

Przyznam szczerze, że ze zdziwieniem przyjąłem informację o planach wydania przez DIR EN GREY zremasterowanego albumu UROBOROS, ale taka wzmianka pojawiła się niedawno na oficjalnej stronie zespołu. Krążek, pomimo tego, że jest świetny, ma już trzy latka na karku, a fani żyją wydanym w ubiegłym miesiącu DUM SPIRO SPERO. Poza tym uważam, że wcale nie brzmiał źle.
DIR EN GREY - UROBOROS okłdka
Jakby tego było mało, w planach wydawniczych jest również ponowne wydanie koncertu UROBOROS -with the proof in the name of living...- AT NIPPON BUDOKAN. Tym razem będzie edycja na blue ray, ale ja się pytam, czy jest jakiś inny powód oprócz kilku dodatkowych jenów? Uważam, że lepszym pomysłem byłoby wydanie debiutanckiego krążka na winylu.

źródło: DIR EN GREY

3 komentarze:

Jun pisze...

Tez mnie to troche dziwi, ale uzupelnieniem nowej edycji i wydania koncertu na blurayu bedzie takze koncert w budokanie ktory bedzie kontynuacja poprzedniego koncertu. Uroboros 'that's what life is' co cieszy o tyle ze tamten koncert byl jednym z najlepszych koncertow jakie widzialem

Martin pisze...

pierwsza plyta juz byla na winylu kiedys, mi sie zdaje. Myslalem, ze nazwa koncert "what is love baby don't hurt me" :P

harlock pisze...

Martin>> nie przypominam sobie. Ale fajnie pasowali mi to jako puenta ;]