niedziela, października 09, 2011

Blood Stain Child zagra w Polsce

To ci niespodzianka!

Electro metalowy zespół Blood Stain Child zagra 26.11.2011 koncert we Wrocławiu. Dokładnie w klubie Firlej.


Po raz pierwszy usłyszałem o nich dość dawno temu, o ile mnie pamięć nie myli, gdzieś w 2006 roku i od razu przypadli mi do gustu ze względu na swoje oryginalne brzmienie i odważne połączenie dwóch odmiennych klimatów muzycznych.

Jeśli nie znacie tej formacji, to poniżej wklejam linka do piosenki promującej ich najnowszy album EPSILON, czyli SIRIUS VI:




Fot copyright: Blood Stain Child

Zespół tworzą od lewej: Ryo (bass), Gami (drums), G.S.R (guitar), Aki (synth), Ryu (Guitar) oraz Sophia (u dołu, w bieli).


Źródło: Blood Stain Child Facebook

5 komentarzy:

harlock pisze...

Na dniach dostaniemy oficjalne prasowe info od Knock Out Prod. Mnie nie będzie, ale abstraktową ekipę się wyśle ;]

Jun pisze...

sie wysylam!

Martin pisze...

Już jestem pod Firlejem

harlock pisze...

Ktoś z was musi być fotografem. Ustalimy szczegóły na plusie. Jeszcze czekam na materiały prasowe.

Przydałoby się napisać coś o BSC ;]

Martin pisze...

Moge pofocić, byle oświetlenie było lepsze niż na D, bo bida z nyndzą inaczej. Postaram się coś też skrobnąć o tej formacji.