środa, października 12, 2011

J MUSIC, czyli magazyn o muzyce azjatyckiej?

Przez dwanaście lat nie udało się skompletować sprawnie działającej redakcji FCP, dlatego dziwi mnie, że znalazła się ekipa, która postanowiła przygotować i wydrukować czasopismo poświęcone ja... przepraszam... azjatyckiej muzyce zatytułowane J MUSIC. Jak czytamy w notce prasowej
J MUSIC to nowy i jedyny w Polsce magazyn o muzyce azjatyckiej. Tworzony jest przez fanów i z myślą o fanach, zawiera Wasze najlepsze teksty. W skład każdego numeru wchodzą newsy, recenzje, felietony, krótkie opisy grup, notowania muzyczne, listy muzyczne i wiele więcej.
Osiemdziesiąt cztery kolorowe strony formatu A4 przeznaczone są tylko dla Was! Możecie je także tworzyć! Wystarczy zgłosić się do pomocy przy kolejnym numerze. Czekamy na Wasze propozycje i twórczość literacką, 
Fot. copyright magazyn J MUSIC
Pierwszy numer zapowiedziany został na listopad, a jego cena wyniesie 14 zł. Chętnie przeczytamy i zrecenzujemy jak wydawnictwo podrzuci egzemplarz.
W tym miejscu warto odnotować, że poprzedni głośny projekt o nazwie Asian Music Magazine był już zapowiedziany na koniec maja 2008 r., ale Sprite tylko dużo gadał. Pozostałe przedsięwzięcia umierały w fazie koncepcyjnej.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Ja cieszę się, serdecznie z tego pisma..mam nadzieję że jego wnętrze mnie nie zawiedzie jak w listopadzie wpadnie w moje łapki ^.^
Czekałam na takie pismo wiele lat, także ciężko mi się nie cieszyć ;)

Martin pisze...

A co! Tez nabędę