środa, lipca 25, 2012

Sophia opuszcza szeregi BLOOD STAIN CHILD

Po dwóch latach współpracy z formacją BLOOD STAIN CHILD, wokalistka Sophia zdecydowała się opuścić szeregi zespołu. Na swoim blogu opublikowała nieco przydługie oświadczenie, z którego niewiele wynika.
Fot. copyright BLOOD STAIN CHILD
Aktualnie zespół szuka wokalisty/wokalistki, więc jeżeli ktoś jest zainteresowany, to polecam zapoznać się z zamieszczonym ogłoszeniem.

PS.
Ja mam gotowy (lecz nieprzetłumaczony wywiad z zespołem, który postaram się opublikować najszybciej jak to będzie możliwe ;))

źródło: Sophia / BLOOD STAIN CHILD

2 komentarze:

Jun pisze...

sie zgłosze !

Jun pisze...

swoja droga sophia wydawala mi sie sucharem od poczatku, a jej ostatnia notka jeszcze bardziej mnie w tym przekonaniu utwierdza. moze i potrafila spiewac jednak fajniej na wokalu prezentowal sie Sadew.

miala byc ta odwolana trasa w kwietniu i nic z tego nie wyszlo szkoda.